with out you


مجرمان عاشق

عاشقي ازاد (دل گفته هاي من

آهای تو که عشق منی

به فکر من باش یه کمی

به فکر من که عاشقم

ولی تو بیخیالمی!

به فکر من که بعد تو

خسته و بی طاقت شدم؛

آهای به فکرتم هنوز...

به فکر من باش یه کمی!


آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم!

آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم

آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه می کشیم

 

 


اینجا در قلب من حد و مرزی

برای حضور تو نیست

به من نگو که چگونه بی تو

زیستن را تمرین کنم

مگر ماهی بیرون از آب

می تواند نفس بکشد؟؟؟

مگر می شود هوا را از

زندگیم برداری و من

زنده بمانم؟؟؟

بگو معنی تمرین چیست؟؟؟

بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟؟؟

بریدن از خودم را؟؟؟

 

چه کسی می گوید گرانی شده است؟

دوره ی ارزانیست.

دل ربودن ارزان دل شکستن ارزان.دوستی ارزان دشمنیها ارزان چه شرافت ارزان.

تن عریان ارزان.آبرو قیمت یک تکه نان و دروغ از همه چیز ارزانتر

قیمت عشق چه قدر کم شده است!کمتر از آب روان!

و چه تخفیف بزرگی خورده است قیمت هر انسان

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت20:43---15 خرداد 1390
خیلی قشنگ بود بخصوص قسمت سوم
توی این دوره و زمونه یه زندانی از یه آدم معمولی خیلی راحت تره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 19:30دل گفته هاي alis اليس| |


Power By: LoxBlog.Com